Invisible Hit Counter
ورجاوند
سال 1389
سال تبلور آزادیخواهان ایرانی
سال سقوط ولایت مطلقه فقیه
Monday, June 29, 2009
شرف پری بلنده

از امروز دیگه باهات بی بلا نسبت شدم علی چلاق. اگه باهات رو در رو شدم اون دس سالمتم مثل اون یکی چلاق میکنم وبال گردنت حیف نون ، علف خر زهله. برو این لباسو درآر شلیته بپوش و سرخاب سفیداب کن نامرد.

علی مفنگی شنیدم سینه سپر میکنی و عربده میکشی. شعبان بی مخ شدی قمه کش میفرستی سر چارسو. طیب تهرون و اسمال حاج رضائی شدی از میدون تیغزن میفرسی سر گذر. مهدی عراقی شدی هفت تیر از رو میبندی. آخه آسمون جل عوضی تو رو چه به رهبری برو تو همون مرقد آقام رضا شمع دزدی کن و صیغه سه تومنی بخون نالوطی. از کی تا حالا جاکشی افتخار داشته که تو رجزشو بخونی ، حسین رمضون یخی. نفس کش میطلبی.

کی تو رو رهبرت کرد که حالا براش یاغی شدی. اگه همین خار و خاشاکا نبودن تو کی بودی و چی بودی مچ پا کلفت الدنگ.

شدی پهلوان پنبه محل میدی نوچه های از دگوری بدترت بچه ها رو تیغ تیغی کنن نالوطی. زورت به زنا رسیده ، قلاده پاره میکنی و جک و جوونا رو لت و پار میکنی چلاق علی. خدا دونس که چلاقت کرد نامربوط. شرم نکردی. بعدش رجز خون میفرسی بالا منبر بگه مردم اون آبجی رو ناکارش کردن.

خجالت نکشیدی دست رو ولینعمتت بلند کردی آخوند نا سپاس. نمکدون میشکنی. زن و بچه های مردمو میدی دم گزمه. اون شیر ننت پاک نبود حروم لقمه. رگ جوونای ترگل ورگل مردمو میزنی نامجمل.

تو کی آبرو داشتی که حالا طلبکار شدی و دنبال بقیش میگردی. به سوراخ عنابیت خندیدی نامراد بی الف.

به مولا علی اگه ستاره آسمون شی خونت حلاله. نفست بریدس لامصب بی دین. سگ بشاشه به اون دستی که رهبری واست امضا کرد بافوری. رهبر باید تو دل مردم باشه نه به کلام چارتا نوچه و جاهل از خودت بدتر.

هرکی میگه پنیر، تو یکی سرتو بزار زمین و بمیر چلاقعلی. پادشای عمامه به سرا شدی مخبط نامعقول.

اون محمد رضاش نتونس جلو اراده ایرونی رو بگیره. حالا تو خرس پشمالو کی هستی که بتونی آرسن لوپن. اون عمامه رو وردار لچک بسر کن پست فطرت.

برو اسم مولامو از اون سجل نجست وردار و بنویس پری بلنده. هر چند شرف اون بهتر از تو مفت خور بوده و هس علقه مزقل.

Labels:

Friday, June 26, 2009
از لیاخوف تا خامنه ای

خبرگزاری ریانوستی روسیه در مقاله ای تحت عنوان " عملیات نجات نظام ولایت فقیه در ایران "‌ نوشته پطر گونجاروف ، رهنمودهایی را به خامنه ای میکند و با زرنگی پیش بینی اربابان روسی و فرامین پیشگیری کننده را بوی تنفیذ میکند. در بخشی از این مقاله کاملا حساب شده چنین مینویسد:

انتخابات در ایران نشان داد که نه تنها دو دستگی میان رجال سیاسی و روحانیون رخ داده بلکه جامعه نیز در کل به دو دسته تبدیل شده است. این در حالیست که بحران اصلی جامعه ایران نه بر اثر اختلاف در روش های اصلاح طلبان و اصول گرایان در زمینه های اقتصادی و سیاست خارجی بلکه بر اثر جسارت کسانی رخ داده که خود را فریب خورده بشمار می آورند. خیابان ها بیشتر از دانشجویانی پر شده که "تب" مقابله میان اطلاح طلبان و اصولگرایان را بوجود آورده اند. خیابان ها در آتش فریب خوردگان می سوزند. حال این مسئله تا چه اندازه برای رژیم خطرناک است؟

در این بخش از مقاله ، عقیده سران کرملین را کاملا روشن نموده و مردم جان بلب رسیده را " فریب خورده " مینامد! گویا فراموش کرده که همین ملاعلی در تظاهرات مقابل مجلس همان رفتاری را با ایرانیان نمود که سلف محترمشان لیاخوف روسی در بحبوحه مشروطه نموده است.

این نظریه پرداز بزرگ! روسی کشتار و سرکوبی مردم توسط رژیم خونخوار خامنه ای را با زرنگی تائید نموده و زنان و مردان اسیر خفقان ، شکنجه ، جان بلب رسیده ، مظلوم و غیر مسلح ایران را فریب خورده و برای بقای رژیم ولایت مطلقه فقیه خطرناک تلقی میکند. البته پس از اشاره به اخراج خبرنگاران خارجی (معلوم نیست چرا ایشان اخراج نشده) و در انتهای مقاله تیر خلاص را هم بر مغز ملت ایران خالی میکند:

"به گفته یکی از منابع آگاه در قم، رفسنجانی نظر مساعد شورای تشخیص مصلحت نظام و شورای نگهبان برای بررسی مسئله خلع رهبری در مجلس خبرگان را جلب کرده است..... تغییر خامنه ای بدون تردید استعفای احمدی نژاد از پست ریاست جمهوری را به همراه خواهد داشت. البته ممکن است که این مسئله به آرامش خیابان ها منجر شود، اما بحث دیگر آنست که آیا این مسئله مدت زیادی ادامه پیدا خواهد کرد؟ حال بعید به نظر می رسد که رژیم ولایت فقیه بتواند به احیای ظاهری "مردمسالاری دینی" بسنده کند."

یکی از این کارشناس و یا بزبان ساده تر مستشار روسی بپرسد چگونه سر از قم درآورده و با ملایان خود فروش (بگفته ایشان منابع آگاه) مصاحبه داشته و فهمیده همه همه مردم ایران بازی خورده اند و منظور فقط آن بوده که ملاعلی را از کار بیکار کنند!

اشتباه تلقین میکنی برادر مستشار ، ترس کرملین از دست دادن میلیاردها دلاریست که ملاعلی صرف خرید آهن قراضه ها ، موشکهای روسی یا ابزار و آلات قتاله برای کشتن مردم ایران میکند. و با روی کار آمدن حکومتی مردمی این "فریب خورده" ها دست پدر خوانده شمالی را از زندگی مردم ایران قطع میکنند.

اگر مردم شریف و آزادیخواه ایران از شر ام الشر تاریخ ایران آزاد شوند ، میدانند چگونه دریای خزر این صله ارحام ملاعلی را از کرملین نشینان ضد ایرانی پس بگیرند.

Labels: ,

Tuesday, June 23, 2009
راه قانونی؟

ملاعلی خامنه ای در نماز جمعه 29/3/1388 تهران ، جان بلب رسیدگان را به "اصول و راههای قانونی" تشویق نمود!

صفت مشترک خودکامگان تاریخ معمولا جانبداری از قانون است. در واقع همه آنها قانون گذار امیال و انفاس دنیایی و باور بر آن دارند که خود "مظهر قانون" هستند. ولایت مطلقه فقیه از این قاعده مستثنی نیست و همه جیره خواران حکومت در هر لباسی و مقامی خود را قانون و فرا قانون میدانند.

تلویزیون پشم شیشه از "خرابکاری تروریست ها" خبر میدهد. رسالت مینویسد: رهنمودهای رهبری فصل الخطاب شد و رادان ژنرال ده ستاره و مجری خفقان رژیم میگوید: استفاده از سلاح گرم توسط تروریست ها انجام شده و نیروهای نظامی از سلاح گرم استفاده نکرده اند! علاء الدین بروجردی بنقل از فرماندهان سپاه اصلا زیر آن میزند که لباس شخصی ها را از سپاه پاسداران نیستند!؟

این اعترافات مزدوران رژیم نشان میدهد که لباس شخصی ها تروریست هستند.

وقتی فلان ژنرال سرکوبگر رژیم و یا نماینده مجلس فرمایشی "لباس شخصی ها" را انکار میکنند ، مجریان فرمایشات خامنه ای خود را به حماقت زده اند. لباس شخصی ها همان پیراهن قهوه ای های دوران هیتلر و ماموران بدون یونیفورم دوران استالین هستند که رکن و بازوی تروریستی رژیم های خفقان را بعهده دارند.

آقای رهبری ، کدام راه قانونی و کدام قانون که خود و جیره خواران و مزدوران دربارت آنرا قبول ندارند و نمیشناسند؟

امروز نه فقط برای ایرانیان آزاده بلکه به همه دنیا مسلم شده که اساس و بنیاد ولایت مطلقه فقیه بر پایه دروغ ، ترور ، کشتار و شکنجه استوار بوده و قانون چرندیاتی است که فقط برای سرگرمی مردم به مجلس فرمایشی تنقیه میشود. ماکیاولیسم ولایت مطلقه فقیه بخاطر ماندن بر راس قدرت از هیچ جنایتی فروگذار نخواهند کرد زیرا قانون فرمایشی خود را نیز قبول ندارد ولی تا کی؟ از استالین و هیتلر و پل پوت و آتیلا و چنگیز درس نگرفته اید؟

پرسش اصلی ایرانیان پیش از سر رفتن تتمه آبروی آقای رهبر این است که:

این لباس شخصی ها چه کسانی هستند؟ از کجا آمده اند و چه کسانی فرماندهی و آموزش آنها را بعهده دارند؟ منابع مالی و سلاح قتاله آنها را چه سازمانی در اختیار میگذارد؟ کشتار دانشگاهها کار کیست؟ تیرباران مردم بی سلاح در خیابانها را به دستور چه کسی است؟ مستشاران روسی با هلیکوپتر بر فراز آسمان تهران چه میکنند؟

Labels: , ,

Monday, June 22, 2009
روانت شاد ندای ایران

شعر کوتاهی از زهرا رهنورد،

تقدیم به روح تمامی "ندا"های آزادی طلب و حقیقت جو:

گرگ ها خوب بدانند، در این ایلِ غریب

گر پدر مُرد، تفنگِ پدری هست هنوز

گر چه مردانِ قبیله همگی کشته شدند

توی گهواره ی چوبی، پسری هست هنوز

آب اگر نیست نترسید، که در قافله مان

دلِ دریایی و چشمانِ تری هست هنوز.

Labels:

Sunday, June 21, 2009
به ملا علی حسینی خامنه ای

ای جلاد عمامه بسر ننگت باد. امروز ملت ایران را بعزا نشاندی امید آن دارم که خانواده ات به عزایت بنشینند.

سند جنایات رژیم ضد ایرانی تو امروز بهمه جهان مخابره شد.

امروز همه مردم دنیا فهمیدند تو چقدر مفلوک و منفوری.

تو معتادی که کنترل نفس عماره خود را نداری چگونه لیاقت رهبری بر آزاد زنان و مردان ایرانی را داری.

برو بمیر ای حقیر درمانده. بدان که جهنمی هم نیستی و باید برزخی بمانی.

تهدیدات تیمساران سال 57 را فراموش کردی که ژنرالهای مسخره را جلو دوربین تلویزیون فرمایشی میفرستی و آزادگان ایرانی را تهدید میکنی. اگر سال 57 مردم ترسیدند امروز هم از تو چلاق درمانده میترسند.

نه فقط دست تو بلکه سایر آیت الله های جیره خوار رژیم لعنتی تو که از ترس مردم از دخمه های متعفن و امن خود ندایی بر نمیآورند و با سکوت مذبوحانه تو را حمایت میکنند به خون ایرانیان آزاده آلوده است.

ای گاو مجسم ، مشروعه که مشروطه نمیشود که برای ماندن بر راس قدرت شرط میگذاری.

الهی شکر:

ملای شمع دزد دیده بودیم ولی آیت الله رای دزد ندیده بودیم. شکر خدایا که نمردیم و این را هم دیدیم.



Labels: