Invisible Hit Counter
ورجاوند
سال 1389
سال تبلور آزادیخواهان ایرانی
سال سقوط ولایت مطلقه فقیه
Wednesday, September 24, 2008
رابطه

سوالی که ظاهرا پاسخی در بر نداشته آنست که چرا القاعده در ایران هیچگونه فعالیت تروریستی نداشته است؟ گروهی تروریستی که ظاهرا با آمریکا در جنگ است ولی قریب به اتفاق قربانیان اعمال تروریستی آنان را مسلمانان تشکیل میدهد. دشمن سرسخت شیعه است ولی هیچ فعالیت تروریستی در مرکز شیعه جهان ندارد!؟ ولی اهل سنت را مانند بره سر میبرد یا قطعه قطعه میکند.

بر همه مسلم است که عنان سیاست داخلی و خارجی از هم گسیخته مملکت آخوند و اعدام از بیت رهبری (کاخ غصبی ملکه مادر) اداره میشود. این ملا علی است که عامل همه مشکلات لاینحل و روز افزون مملکت است و اداره امور در کف بی کفایت وی قرار دارد.

چنین بنظر میرسد که رهبر شجاع و بی همانند! کشور آخوند زده ایران همانند رئیس جمهور آمریکا از هیچکس حتی مالک یوم الدین هم وحشتی ندارند ولی در عمل هر دو در یک وجه مشترک هستند و از القاعده بیش از خالق منان میترسند. دلیل آنرا میتوان از رفتار کودکانه هر دوی آنها در مقابل این مشکل لاینحل که صلح جهانی و روابط بشری را بسوی نابودی میبرد ، نام برد. آن یکی از زراد خانه بیکران استفاده میکند و این یکی از ثروت بادآورده دلار نفتی و باج دادن به این شیاطین مجسم.

در پیام الظواهری مورخه 19 شهریور 1387 به همکاری ایران با آمریکا در مورد برسمیت شناختن افغانستان و عراق اشاره شده است. ده روز بعد ملا علی پاسخ وی را در نماز فرمایشی داد.

اصولا هر زمان که القاعده کم پول میشود نواری صادر میکند و رهبر فرزانه با دلجوئی کامل و پرداخت رشوه میلیونی تیر بلا را از سر خود کوتاه میکند. این دلجوئی معمولا با فحاشی به آمریکا و اسرائیل و کلماتی مانند دشمن و غاصب و .... و همیشه به خواری و خفت کشیدن شخص و یا گروهی از نوکران و بادمجان دور قاب چین اطراف میانجامد.

امروز احمدی نژاد در رسانه های آمریکا آرزوی سی ساله خمینی و خامنه ای یعنی تماس مستقیم با رهبران آمریکا که نتیجه آن برسمیت شناختن رژیم آخوندی است را تکرار نمود و مانند همیشه با بی توجهی و کم محلی روبرو شد. تاوان این اصرار احمقانه را ملت ایران با چه مبلغ و به لجن کشیدن چه کسانی به القاعده پرداخت میکند؟

Labels:

Monday, September 08, 2008
استعمار

" اما يك نكتهى مهمى است كه از زمانى كه غربيها جلو افتادند، از اين برترىِ علمى، براى مقاصد سياسى و اقتصادىِ سلطهگرانه استفاده كردند؛ استعمار به وجود آمد. استعمار قبلاً وجود نداشت. معناى استعمار اين است كه يك كشورى با هزارها كيلومتر فاصله، دستاندازى كند به يك كشورى كه منبع ثروت است - مثلاً شبه قارهى هند - و آنجا را به قدرت شمشير و به قدرت سلاح پيشرفته، در اختيار خودش بگيرد. خب ميدانيد، انگليس هم محاط به درياست. انگليسيها چون در كار كشتيرانى و دريانوردى يك مهارتى پيدا كرده بودند؛ اين دريانوردى را توسعه دادند، خطرپذيرى كردند، ريسكپذيرى كردند، آمدند هندوستان را پيدا كردند و بر آن تسلط پيدا كردند؛ اينجا از برترى علمىِ خودشان استفادهى سياسى كردند! كارى كه تا آن زمان هيچ كدام از كشورهاى گوناگونى كه داراى برترى علمى بودند، نكرده بودند. هم انگليسيها، هم بلژيكيها، هم هلنديها، اينهائى كه طرف منطقهى شرق و منطقهى شبه قارهى هند رفتند و اولبار استعمار را راه انداختند، و هم آن كسانى كه بعد رفتند آفريقا را گرفتند - گروهى از كشورهاى اروپائى مثل پرتغال - اينها از قدرت پيشرفتِ علمى و توانائى علميشان، استفادهى سياسى كردند؛ يعنى استعمار را به وجود آوردند. وقتى استعمار به وجود آمد، سرنوشت آن ملت استعمارزده در دست آن ملت استعمارگر قرار گرفت؛ از اين استفاده كردند براى اينكه آنها را در جهالت نگه دارند و تا آنجائى كه البته ميتوانستند، مسابقهى علمى را متوقف كردند! "

ملا علی در مزخرفات ضد و نقیضی که در حضور دانشجویان دستچین شده ابراز نمود ، پرده از اعمال اعقاب و نیاکان عرب خود و کلا ماهیت ملایان برداشت. استعمار ایران ، واقعیات تلخی است که ملایان فرنهاست مخفی و مکتوم نگهداشته اند ولی بصورت ناخودآگاه از زبان رهبر مافیای قدرت و ثروت ایران جاری شده است.

از زمانی که اعراب پابرهنه و بدوی ، ایران را اشغال و مستعمره خود نمودند حدود پانزده قرن میگذرد. با هزاران استدلال عرفی و شرعی و فلسفی ، اشغال و استعمار ایران بدست اعراب را نمیتوان انکار نمود. حمله به ایرانی ثروتمند و آباد را نمیتوان با هیچ عذر و بهانه ای خواست و فرمان خدا تصور نمود بلکه به استناد تاریخ نه فقط خاک پر برکت ایران به اشغال عرب در آمد بلکه با نفوذ قهری و "عجم" نامیدن ایرانیان ، بردگی و تبعیض نژادی را نیز در ایران رایج نمودند.

امروز ملایان و عساکر وطن فروش حاکم بر ایران همان میکنند که اعقاب آنان یعنی سعد ابن ابی وقاص و خالد بر ایران و ایرانی روا داشتند.

مطالعه این نطق گه هربار دریچه ای بر اثبات بی شعوری و روضه خوانی شکمی عموم ملایان میباشد.

Labels: