Invisible Hit Counter
ورجاوند
سال 1389
سال تبلور آزادیخواهان ایرانی
سال سقوط ولایت مطلقه فقیه
Tuesday, March 27, 2007
تفاوت ره از کجا تا به کجا

ایران 1385



ایران 1355


Labels:

Saturday, March 17, 2007
تبریک و تهنیت

سال نو بر تمام ایرانیان عزیز مبارک باد
شب چهارشنبه سوری
جشن چهارشنبه سوری با شکوه هرچه تمامتر در بندرعباس برگزار شد در محل ما که یک محل به نسبه فرهنگی است و زیاد جوان ندارد چنان شلوغ بود که گویی میدان جنگ بود لاستیکهای اتش زده ترقه ها بمب های دستی وو ارامش را از ملایان گرفته بود.شعله های اتش چنان زیاد بود که ماشین اتش نشانی برای خاموش کردن ان به محل ما امد اما با پرتاب چند نارنجک دست ساز به ماشین اتش نشانی انها وخامت اوضاع را درک کردند و از میدان جنگ گریختند.هیچ گاه نیروی انتظامی را اینقدر زبون ندیده بودم هیچ کدوم جرات پیاده شدن از ماشینشان را نداشتند حتی وقتی که یک نارنجک به الگانس خورد انها فقط به یک لبخند بسنده کردند.برادران نیروی انتظامی دیشب فحشهای خواهر و مادری را مانند اوای دلنشین یک موزیک گوش می کردند فقط نمی دانم لبخند انها حاکی از رضایت بود یا ترس
جوانان ما دیشب نشان دادند که اگر یک اراده قوی داشته باشند حکومت ملایان را با دست خالی هم می شود سرنگون کرد

Labels: ,

Monday, March 05, 2007
دلیران اسلام


شاید کتاب بیمار خیالی را خوانده باشید و یا حداقل از نام کتاب به مضمون آن پی برده اید. پدیده جدیدی نیست نوعی بیماری فردیست که شخص شاید بدلیل فعل و انفعالات شیمیایی ناهنجار ، تصوراتی میکند که از واقعیت بدور است. شخص بیمار گاهی ممکن است به اطرافیان لطمه ای فیزیکی وارد آورد. فکر و اندیشه و حتی رفتار شخص بیمار تغییر و هر روز بیشتر درون تار و پود خیالات واهی به پیش میرود. بیمار از جامعه جدا شده، با خود حرف میزند، در مغز خود دادگاه تشکیل میدهد و اعمال و افکار دیگران را قاضی شده و احکامی نیز بر آن فرد یا افراد جاری میکند. این افراد نسبت به تغییرات حساسیت شدید نشان میدهند و برای آنان اصولا تغییر در هر وجه و صورت غیر قابل قبول است. نکته مهم آنست که معالجه این افراد گاهی غیر ممکن است. این بیماری تقریبا نوعی خودفریبی محسوب میشود که اگر با امیال و خواسته های درون شخص بیمار آمیزه شود ، قدرت تفسیر و تشخیص واقعیات را بشدت کاهش میدهد و یکی از عکس العمل های ذهنی آنست که قدرت تصمیم گیری را بکلی از شخص بیمار میگیرد و کم کم خودمحوری و خود بزرگ بینی آنقدر در وجود آنان نفوذ میکند که نمرود را هم کوچک و حقیر میشمارند. متاسفانه سالهاست این بیماری در رگ و خون اکثر رهبران بیمار منطقه خاورمیانه رسوخ کرده است.

در 28 سال اخیر مردم ساده و بازیهای سیاسی ندیده ما را با کمک تزریق تشتت عقاید چند آخوند چه بیسواد قدرت طلب که با عناوین اعظم و عظمی وعظام و لغات دهان پر کن دیگر سعی در بزک کردن چهره های مسخ و احمقانه آنان شده ، بوقهای تبلیغاتی همه سویه و کاربرد تمام ابزارهای فریب جامعه از: دشمن سازیهای خیالی ، تایید و تشویق تعصبات بی پایه و ساختگی ، کشفیات و اختراعات چشمگیر و بازیهای نظامی حمله به چند هدف حساب شده گرفته تا شعارهای: وای اگر فلانی حکم بیسارم دهد و حماقت و خریت ، حق مسلم ماست و ابداعاتی مانند: معجزات گاهگاهی ، قلب احادیث و روایات ، بزرگنمایی های توخالی ، بدعت های من درآوردی ، هاله نور و هزاران شامورتی بازی وزارتخانه های خفقان و قلب حقایق و ضد آگاهی ، واقعیات را از مردم دور داشته و جامعه را در خلا اطلاعاتی و خبری گذاشته و سعی کامل دارند تا مردم را نیز در نا آگاهی دایم نگهدارند. سعی بر آنست که با قدرت سانسور و مهار اطلاعات و اخبار و آگاهی های عمومی را کانالیزه و با وارونه نشان دادن اخبار صوتی تصویری در رسانه های دولتی و مجوز دادن به کپی کنندگان پروپاگاندهای دولتی ، آتش زیر این دیگ را روشن نگهدارند. دلیل دستگیری روزنامه نگاران و تعطیل مطبوعاتی که از دستورها و بخشنامه های وزارتی سرپیچی کرده اند نیز آنست که مبادا آزاد اندیشی دست آنها را رو کنند.

هیهات که تزویر کاران بزدل و ترسوی حاکم بر جامعه ، این قطاع الطریقان اندیشه های آزاد و رهبران ترور و وحشت در خاورمیانه از واقعیت بدور مانده و تبدیل به همان بیمار خیالی شده اند و آنچه را که قرار بود به مردم عادی انتقال دهند به وجود بی رگ خودشان تزریق شده است. شجاع السلطنه هایی که شیر بی دم و یال و اشکم هستند و فقط در پشت دوربینهای تلویزیونی و میکروفون های رادیویی و تحت محافظت هزاران مامور تا دندان مسلح ، نترس ترین افراد جهانند ولی با صدای ترقه ای، همچون کودکان به زیر دامان مادر پناه برده و مخفی میشوند. بیایید به رهبر شجاع و از جان گذشته ایران ملا چه پایین خیابانی نگاهی بیاندازیم که از ترس چند تهدید توخالی ، دو هفته خود را در اعماق زمین پنهان نمود و پس از آنکه داد و ستد های لازم و پشت پرده به انجام رسید و مطمئن شد فقط قال و مقالی سیاسی بیش نبوده با صدایی لرزان و هیبتی بیمار خود را ظاهر نمود و رهبر شجاع دیگری شبانه با لباس زنانه از عراق به ایران گریخت مبادا به جرم جنایات خود دستگیر شود یا آن یکی شیر دره های لبنان از ترس نیروهای اسراییلی به سفارت ایران در لبنان پناهنده شد وبعد از پایان نبرد شمایل مخوف خود را مجددا نشان داد. اینها رهبران از جان گذشته منطقه هستند که تا کنون در قتل و ترور و شکنجه هزاران مسلمان ایرانی و عرب در خاورمیانه مستقیما شرکت داشته یا شخصا دستور کشتار و ویرانی داده اند. کسانی هستند که با شستشوی مغزی جوانان ساده را تبدیل به بمب متحرک میکنند تا از مرگ آنان و بیگناهان دیگر ، روزی به عمر کثیفشان اضافه شود. فرستادن پهلوان پنبه محله پاستور به دستبوسی و التماس و درخواست به آن جنایتکار دیگر در عربستان سعودی نشانه ترس درونی رهبر معظم و عظام و اعظم جهان شیعه است که شاید با دوستی نزدیکی که وهابی سعودی با آمریکا دارد وساطتی کرده و منجی آنان باشد. این بیماران خیالی ، پهلوان پنبه های اسلام من درآوردی هستند و نشانه شجاعت و عظمت و جلال و جبروت آنان حمله و دستگیری چند زن بی سلاح است که برای احقاق حقوق مدنی و انسانی خود در مقابل وزارت ظلم اسلامی تجمع کرده بودند. همان دلیرانی که دو سپاه کامل را برای مقابله با 8 نفر به سیستان و بلوچستان میفرستند یا از نیروی هوایی و هواپیمای بمب افکن برای مقابله با چند زن و کودک کرد استفاده میکنند و یا هزاران زندانیان سیاسی را بدون محاکمه اعدام و یا برای ارعاب متهمان سیاسی زنان و مادران و خواهران آنانرا میربایند. یا برای زیر یوغ درآوردن و تحریک شیعیان عراق و لبنان اتومبیل حامل بمب در محله و بازار شیعیان کار گذاشته و منفجر میکنند تا مانند سینما رکس آبادان و میدان ژاله صحنه سازی و گناه را بگردن دیگری انداحته و مسلمان را علیه مسلمان قرار دهند ، از آب گل آلود ماهی بگیرند و چند روز دیگری به زندگی کثیف و خفت بار و جنایتکار و بیمار گونه خیالی خود ادامه دهند و داعیه رهبری داشته باشند.

اینان رهبران دلیر و شجاع اسلامی ایران و منطقه خاورمیانه هستند.

Labels: