Invisible Hit Counter
ورجاوند
سال 1389
سال تبلور آزادیخواهان ایرانی
سال سقوط ولایت مطلقه فقیه
Saturday, July 29, 2006
آرزوی صلح


Monday, July 24, 2006
سیاست یا انسانیت
در انگلیس نوعی تفریح وجود دارد بنام "شکار روباه " که عده ای ثروتمند بیکار با عناوین و القاب سنتی و لباسهای رنگارنگ و مخصوص ، سوار بر اسب های از قبل تیمار و آماده شده و فقط برای نشان داده قدرت مالی و ثروت و نمایش بزرگی املاک و مقام و مصدر خود راه میاندازند و بعنوان مثلا شکارچی با کمک تعداد زیادی سگ که مدتها گرسنه گذاشته شده اند ، با کمک تعدادی شکاربان که قبلا چاله یا لانه روباهی را یافته اند با دمیدن در بوقهای مخصوص نمایشی را آغاز میکنند که در خاتمه آن جسد قطعه قطعه شده روباه ، سیری پذیر طبع تفخرآور این انگلهای جامعه انگلیس میشود. با غرور و مسرت و شادی به قصر بازمیگردند و جشن و مهمانی تازه شروع میشود. در سالهای اخیر این به اصطلاح "ورزش" بیرحمانه و غیر انسانی اعلام شده و هر روز محدودتر و تقریبا بدون اطلاع قبلی انجام میشود چون گروههای حمایت حیوانات نه فقط آنرا محکوم کرده بلکه عملا از آن جلوگیری میکنند و تلاش برگزار کننده را با شلوغی و جار و جنجال و هزاران وسیله دیگر برای کشتن روباه عقیم میگذارند.


در ایران ملا زده نمایشی قدرتی و زن ذلیلی از اعراب بیابان نشین و بدوی را وارد قوانین جزایی کرده اند که بر اساس آن زن را تا بالای کمر در گودالی با کمک پوشاندن نیمه بدن وی در خاک ، با چشمانی بسته و دستانی که از پشت سر دستبند زده و قدرت حرکت را از وی ساقط نموده اند ، مهار و بیحرکت نموده و عده ای اوباش خون آشام را برای آموزش کشتن و زجر انسانها ی دیگر با روش شستشوی مغزی و پر کردن افکار ساده آنان آماده و تحریک کرده اند وادار به هدف گیری و پرتاب سنگ میکنند و از ناله و فریاد لرزه آور زن در حال مرگ ، خنده و شادی و سرمستی سنگسار کنندگان همان شکار روباه در انگلیس را با جابجایی انسانی بجای روباه را در خاطره ها زنده میکند.

هاله به نقل از صدای آلمان بار دیگر از احیای مجدد این شکار انسانی وحشیانه در مقاله ای نظر همگان را به این اقدام حیوانی ملایان حاکم و سرمست جمهوری اسلامی جلب میکند.

یاری کنید و جان انسانی را از مرگی زجرآور و موحش نجات دهید.
Sunday, July 23, 2006
سقوط آزاد

تا همین چند روز پیش کبک جمهوری مثلا اسلامی ملایان چنان خروسی میخواند که همزمان چند دستگاه دشتی و ماهور و ابوعطا و مخالف پنجگاه را با هم اجرا میکردند و چنان مست پنجه موسیقی مرگ آور خود بودند که فراموش کرده بودند این لالایی ها دیگر نه فقط کسی را خواب نمیبرد بلکه ابتدا بیداری مردم ایران و بالاخره جامعه جهانی را به دنبال داشته است.

نيوزويک در تشریح نزدیکی و هماهنگی رژیم تهران و حزب الله نوشت حزب الله لبنان عملیات ربودن سربازان اسرائيلی را درست همان روزی انجام داد كه وزرای امور خارجه کشورهای گروه 1 + 5 در پاریس تصمیم گرفتند پرونده هسته ای رژیم تهران را مجددا به شورای امنيت سازمان ملل متحد ارجاع دهند. و .... رژیم سوریه يک رابط حياتی ميان رژيم تهران و حزب الله لبنان و همچنين با گروههای افراطی فلسطينی است.

هنوز این مرتجعون و ماقبل تاریخها تصور میکنند که آموزش و شستشوی مغزی و تجهیز و پشتیبانی تروریستهای داخلی و برای کشتار بختیار و سران کرد و طباطبایی و قتل های زنجیره ای و .... انگشت کردن در سیاست خارجی کشورهای دیگر و شاه مسعود و حمایت و هدایت تروریست های چچن روس ، فلسطین ، حزب الله ، لشکر مهدی و بدر ، تحریک مسلمانان هند و اندونزی و عراق و افغانستان .... و استفاده بردن از وحشت و ترس و ناامیدی آن ملل در توسعه و دستیازی به هدف واقعی ، خلیفه گری جهان اسلام مورد قبول سایر کشورهاست.

نیوزویک نوشت مقامات آمريكايی بر اين باورند كه رژيم تهران، شورشيان عراقی را آموزش می دهد و به آنها یاد می دهد که چگونه بمب تولید کنند، بمب هايی كه در حمله عليه نیروهای ائتلاف بسيار موثر بوده است. حزب الله لبنان نیز از همین تاکتیک عليه اسرائیل استفاده می کرد..... اگرچه رژیم ملایان تهران با مقتدی صدر، روحانی شیعه عراقی اختلافات عميق ايدئولوژيک دارد، اما علیرغم آن از او و نیروهای تحت امر وی یعنی سپاه مهدی كه به كشتارهای وحشیانه دست می زنند، حمايت ميكند. يكی از اعضای سابق سپاه مهدی می گوید که قبلا بدون گرفتن حقوق ميجنگیده است، اما امروز مقتدی صدر با دریافت ماهانه ميليونها دلار از رژيم تهران، عملا دستورات آنها را انجام می دهد. بخشی از سفارش های رژیم تهران به سپاه مهدی، ترور شخصیتهای برجسته سنی در عراق است.

و از تلویزیون العربیه:

تلویزیون العربیه: از راکت کاتیوشا شروع می کنیم، این سیستم روسی است، ولی موشکها و سکوهايی که در حال حاضر از سوی حزب الله مورد استفاده قرار می گیرد، ساخت رژیم تهران است: موشک شاهین 2 و عقاب.

موشک شاهین 2 ساخت جمهوری اسلامی، طول 3.5 متر، برد 20 کیلومتر، کلاهک انفجاری تا 190 کیلوگرم تی ان تی.

موشک عقاب، ساخت جمهوری اسلامی، طول 4 متر، برد 45 کیلومتر.

العربیه در بخش دیگری از معرفی موشکهای ساخت جمهوری اسلامی که در دست گروه حزب الله است، گفت حزب الله مجموعه موشکهای دیگری مانند موشکهای زلزال ساخت جمهوری اسلامی را نیز وارد صحنه کرده است.
موشک زلزال، نسخه موشک اسکاد روسیه است که برد آن بیش از 150 کیلومتر است.

موشک زلزال 1: طول 8 متر، برد 150 کیلومتر، کلاهک انفجاری 600 کیلوگرم تی ان تی.

موشک زلزال 2: طول 8 متر، برد 200 کیلومتر، کلاهک انفجاری 600 کیلوگرم تی ان تی.

یادآوری می شود روز دوشنبه حزب الله قصد داشت یکی از موشکهای زلزال، ساخت جمهوری اسلامی را به سوی تل آویو پرتاب کند که بموقع توسط جنگنده های اسرائیلی منهدم شد.

و مانند همیشه اراذل و مفتخواران رژیم ملایان باز هم از رو نمیروند و دست پیش میگیرند که پس نیافتند. واقعیت این است که کشورهای عربی هیچ دل خوشی از سیاستهای رژیم ملایان در ایران ندارند و از اقدامات گروههای تروریستی حماس و حزب اله که با حمایت رژیم اسلامی تهران و سوریه، در روند صلح خاور میانه اخلال ایجاد می کنند و امنیت منطقه را برهم میزنند ناراضی اند.

کشورهای عربی فرصت پیش آمده را که اسرائیل در حال در هم کوبیدن حزب اله و ریشه کن کردن آن از منطقه است غنیمت می شمارند. همچنانکه عربستان سعودی و برخی کشورهای اسلامی ، با انتقاد تند و صریح از گروهک حزب اله، این گروه تروریستی را عامل آشوب و تشنج و شروع جنگ در لبنان می دانند. جمهوری اسلامی که بر روی واکنش کشورهای عربی منطقه حساب میکرد، بار دیگر دچار اشتباه محاسبه شد و باید گفت که جمهوری اسلامی و سوریه در دام افتادند و در کارزار کنونی تنها مانده اند.

خبرگزاری دولتی ایرنا، " اكبرهاشمي رفسنجاني "رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام ، ازسكوت برخي‌ كشورهاي اسلامي در مقابل اسرائیل انتقاد كرد.

رفسنجانی گفت: "چطور مي‌شود كشوري مسلمان اينگونه مورد هجوم قرار گيرد و منهدم شود و ديگران راحت باشند. "

هاشمي ‌رفسنجاني ‌كه روز چهارشنبه در دومين هم انديشي قرآني!! در دانشگاه آزاد اسلامي در تهران سخن مي‌گفت، افزود: "صهيونيست‌ها امروز لبنان را با انواع تسليحات پيشرفته بدون استثنا مي كوبند اما چگونه مي‌شود امت اسلامي با درك مفاهيمي كه از قرآن دارد تا به اين حد بي‌تفاوت بنشيند و نظاره ‌گر باشد."

رفسنجانی که از به هم ریختن محاسبات نظام، سرخورده و عصبانی شده است اضافه کرد: "عده‌اي از دولت‌هاي اسلامي كه تعاريف خاص سياسي دارند ، اين‌گونه ساكت نشسته‌اند. اينك چگونه مي‌شود كه ارتباط عقيدتي و سياسي و حتي منافع مادي مسلمانان در حال انهدام است ‌اما جز عده‌اي اندك‌ از مردم!! كسي فرياد نمي‌كشد و اين تاسف انگيزاست.

آقای ا.ن. خواستار تشکيل اجلاس فوق العاده سازمان کنفرانس اسلامی برای بحث درباره حملات اسرائيل به لبنان شده است. و ...

«سيدحسن نصرالله» تروریست تربیت شده در حوزه علمیه قم و رهبر تروریستهای حزب الله لبنان با انتقاد از عملكرد منفعلانه برخي از سران عربي در قبال جنایات خود در شبكه ماهواره اي الجزيره گفت: حزب الله انتظاري از شما ندارد. ما شمشيرها و حتي قلب هاي شما را نمي خواهيم، فقط با لبنان كاري نداشته باشيد. ما روي دولت هاي عربي اصلا حساب نمي كنيم، اما امروز بعضي كشورهاي عربي در خون قرباني شريك شده اند و بر جنايت هاي جلاد سرپوش مي گذارند، ما چنين موضعي را انتظار نداشتيم و براي ما غيرمنتظره بود. در گذشته بعضي دولت هاي عربي از حمايت از مقاومت دست برداشته بودند. اگر واقع بين باشيم، امروز ما موضع بيطرفانه را از آنها مي پذيريم و در گذشته هم اينگونه بوده است.
اسرائيل از آمريكا براي حمله به حزب الله چراغ سبز دريافت كرده است كه كار را در لبنان تمام كند. جامعه جهاني هم از اسرائيل خواسته است كه مقاومت در لبنان را از بين ببرد. بعضي از دولت هاي عربي هم اسرائيل را براي ادامه عمليات ترغيب كرده اند. آنها به اسرائيل گفته اند كه اين فرصت طلايي و تاريخي براي از بين بردن مقاومت در لبنان !! است. آنها مي خواهند هر نوع اراده اي براي مقاومت را از بين ببرند و كلمات آزادي، جهاد، مقاومت، شهادت و شرافت را از قاموس لبنان و ادبيات سياسي و مطبوعات در همه منطقه حذف كنند!!
اگر موضع منفي بعضي كشورهاي عربي نبود جنگ اين اندازه ادامه پيدا نمي كرد و در طول چند ساعت پايان مي يافت. ما از بعضي دولت هاي عربي هيچ انتظاري نداريم مي دانيم كه قلوب همه جهان اسلام با ماست.

اوضاع چنان بر خلاف مزاق ملایان جنایتکار است که:

به گزارش سایت حکومتی آفتاب، "یک عضو فراکسیون اکثریت مجلس شورای اسلامی با انتقاد از ندادن اجازه به نمايندگان برای سفر به لبنان گفت اگر شرايط بين‌‏المللي !! دست ما را نبسته بود، تك تك نمايندگان مجلس‌‏ حاضر بودند لباس رزم بپوشند و در كنار حزب الله و فرماندهي سيدحسن نصرالله بجنگند."
سعید ابوطالب در جمع خبرنگاران در خصوص درخواست تعدادی از نمايندگان مجلس شورای اسلامی برای سفر به لبنان گفت "این درخواست در آغاز حملات به لبنان از طرف نمایندگان مطرح شد و استدلال هم اين بود كه چنانچه ما در روزهاي آرامش لبنان برای دیدار با مردم و شيعيان جنوب لبنان به این کشور سفر می‌‏كنيم، در اين روزهاي سخت نيز بايد در كنار آنها باشيم."

وی با اشاره به مخالفت غلامعلی حداد عادل با این درخواست گفت "در استدلال های مطرح شده از طرف ایشان عنوان شده که در این کشور (لبنان) خطر !! وجود دارد و ممكن است اتفاق غيرمترقبه‌‏اي براي نمايندگان بيافتد."

ابوطالب گفت "سيدحسن نصرالله براي انقلاب اسلامي مي‌ جنگد، منافع استراتژيك جمهوري اسلامي در لبنان توسط اسرائيل تهديد مي‌‏شود، حزب الله براي انقلاب اسلامي مي‌‏جنگد. البته شرايط ديپلماتيك ايجاب مي‌‏كند هيأت رييسه مجلس به نمايندگان اجازه سفر دهد و ما فكر مي‌‏كنيم همچنان كه دشمنان حزب‌‏الله و سران كشورهايي مثل فرانسه و خاويرسولانا دائما به لبنان مي‌‏روند و به اسرائيل روحيه مي‌‏دهند، ما به عنوان دوست و حامي حزب‌‏الله بايد به این کشور برويم و از آنها اعلام حمايت معنوي كنيم."

وی گفت "ما بايد در كنار سيدحسن نصرالله باشيم و اگر ديپلماسي اجازه مي‌‏داد و شرايط بين‌‏المللي دست ما را نبسته بود، تك تك نمايندگان مجلس‌‏ حاضر بودند كه لباس ديپلماسي را در بياورند و لباس رزم بپوشند و در كنار حزب الله و فرماندهي سيدحسن نصرالله بجنگند."

روزگار است این که گه عزت دهد گه خوار دارد

چرخ بازیگر از این بازیچه ها بسیار دارد

میرزا تقی خان

و قضاوت با شماست

Tuesday, July 18, 2006
شاهکار مطلقه

بار دیگر آقای رهبر دهان گشود و خزعبلات و دروغ و چرندیاتی عوام فریبانه بر زبان راند که فقط برای همان مداحان و ذاکران و شاعران یا همان بادمجان دور قاب چین های سیاهی لشکر بیت رهبری و جیره خواران خلیفه گری قابل هضم است.

این لاطاعلاتی است که آقای رهبر عینأ بمناسبت سالروز تولد اربابش خمینی! بزبان آورده:

برخلاف ديدگاه مكاتبى كه زن و مرد را دو جنس و دو نوع تعبير مى كنند و زن را وسيله اى براى ارضاى خواست هاى شهوانى جنس مقابل مى دانند، اسلام قائل به آزادى، كرامت و شرف واقعى براى زنان است و منزلت آن را در جايگاه معلم بشر مى داند.

امروز جمهورى اسلامى ايران درخصوص مباحث و مسائل مربوط به زنان مدعى است و موضعى تهاجمى دارد زيرا دنياى غرب بايد پاسخگوى ظلم كنونى به زنان و استفاده ابزارى از آنان براى شهوترانى باشد.

وظيفه دولت، مبلغان دينى و دستگاه هاى تبليغاتى تبيين جايگاه واقعى زن در اسلام و تزريق آن به جامعه است.

آقای مطلقه ، اگر باب کلام را با جمله دیگری آغاز کرده بودی و با جملات بعدی ، گفتارت را مخدوش نمیکردی بهتر نبود؟ همه کس میداند و خودت هم تایید! کرده ای و حتی برای مطالعه بیشتر گویا در کتابهای مذهبی هم نوشته شده که زن و مرد فرق دارند!

ممکن است بگویید چه کس ، کدام علم یا مکتب قبول ندارد که زن و مرد از نظر حنس و جسم و حتی کروموزون یکی هستند؟ جسم این دو از نظر شیمیایی یا فیزیکی یکیست؟ ممکن است معجزه ای بکنید و فردا به مردم جهان اعلام کنید که حامله هستید؟ یا پریودتان عقب افتاده؟ یا یائسه هستید؟ تا ما مطمئن شویم نظم دنیا بهم خورده و همه چیز زیر و رو شده است؟ اگر در مکتب شما فرقی ندارند چرا در جمله اول و بعد از آن از تقابل و فرق و تباین بین این دو دم زده ای!؟

راستی برای من هنوز روشن نشده تجاوز به دختران خردسال زندانی رژیم سرکار عالی بخاطر جلوگیری از ورود به بهشت! و آزار فیزیکی و جنسی به سایر زندانیان زن در جمهوری من درآوردی شما کار دنیای غرب و زیر سر آنها بوده و یا سوزاندن بدنشان با آتش سیگار و ناخنکشی آنان را در زندان گوانتانامو انجام میدهند یا در سایه ام القرای ظلم اسلامی من درآوردی شما و ارباب روح الله؟ ظلم به زنان ایران کار غرب و شرق است؟ پس چرا عدل اسلام من در آوردیت را بکار نمیبری و حقوق و آزادی و کرامت و شرف اسلامی که از آن دم زدی به آنان را بازپس نمیدهی؟ این موضع تهاجمی را که از آن گفتی در گردهمآیی مسالمت آمیز زنان حدود یک ماه پیش دیدیم که چگونه نیروهای اسلام اختراعی شما بر سر زنان و مردان ریختند و با چماق عدل اسلامیشان آنانرا نوازش دادند! لااقل به اخبار گوش کن.

آقای مطلقه ، بالا غیرتأ یا ساکت باش یا وقتی میخواهی حرفی زده باشی و مثلا سخنرانی! کنی قدری مطالعه و دقت کن. ملت احمق نیستند. میفهمند و به چرندیات تو همانگونه میخندند و سر تکان میدهند که به پابوس دربارت آقای ا.ن. و گفتار و کردارش. بر مردم ثابت شده همه گفتار و کردار همه شما دروغ و ریا و چرندبافی و فریب است.
Monday, July 17, 2006
آقای کنجی ، بیدار شو

آقای گنجی مردم تنها به شما مشکوک نیستند. نه فقط به بشخص شما بلکه عقیده اسلامی شما و به اسلام شما .... زیرا شما همان لغات و راه و روشی را دنبال میکنید که تابویی مانند خمینی ، پیمود. ابتدا اعتماد مردم را جلب نمود و وعده های مدینه فاضله را داد. به نظامی به فرهنگی به زنان و به آزادیخواهان و وقتی به قدرت رسید همان کرد که هلاکو و ابی وقاص بر ایران کرد. امروز ایرانی هر که را که با لباس اسلامی و یا با فحوای اسلامی حرف بزند ، دروغگو و فریبکار و دزد عقل و اعتماد میدانند. مردم از اسلام ادعایی شما ، بار دیگر همان زنگوله های خمینی را بصدا در آورده خدعه و نیرنگ و فساد و بیکاری و فحشا و قتلهای زنجیره ای و فقر و دورویی و ریا میبینند. 28 سالی که گروهی دزد و پست فطرت کنار میروند و گروه قطاع الطریق دیگری جای آنها را پر میکنند.

اسلام دموکراتیک!!! شما همان دنباله روی از اسلام صفوی و علوی و اصیل و ناب محمدی و انواع اسلام های ریز و درشت دیگریست که این سالها زندگی و روزگار ایرانی را سیاه کرده است.

امروز مردم در داخل و در خارج ، کشور ایران را اسلام زده میدانند. معنی آنرا میدانید؟ اسلام اجباری را آفتی مشابه وبا و طاعون و مرگ و وحشت. اسلام تبعیضی را میبینند. تا بحال نگاهی به شناسنامه خود انداخته اید ، لغت "مذهب" را دیده اید این تبعیض رسمی است. این اسلام اجباری شما و امثال شما نیست؟ این دروغی تاریخی است که مانند ستاره یهود بر سینه یهودیان در جنگ جهانی دوم زدند. همان است با اجرایی ماهرانه تر و فریبنده و کثیف تر. در مغز من روشنفکری اسلامی و اسلام دموکراتیک همان جمله ( جمهوری اسلامی ، نه یک کلمه کمتر نه یک کلمه بیشتر ) را زنده میکند. از اعتماد مردم به خودتان سوء استفاده نکنید. در ایران آینده چپ و راست و مذهبی و سکولار و سلطنت طلب و تمام ایسم های دیگر باید وجود داشته باشند و فعالیت کنند. این آحاد مردمند که عقل و شعور دارند و انتخاب مبکنند نه فرمولهای از پیش ساخته شده شما یا هر کس دیگری.

اگر من و امثال من در زمان اعتصاب غذا از شما حمایت کردیم بنام خدا و شیعه من درآوردی خدعه انگیز دهه پنجاه و مسلمین اجباری و امت حزب الله نکردیم بنام بشریت و بنام یک انسان کردیم. برای نجات هر انسان رنجدیده و محنت کشیده اسیر دست این خون آشامان تاریخ باز هم خواهیم کرد. باز هم قلم خواهیم زد و نگران سلامتشان هستیم. ولی اجازه نمیدهم از جانب من ، دکان اسلام همان دامی را که 28 سال است جز فقر و ظلم و فحشا تحمل کرده و دیده ایم و برای ادامه حیات به راس قدرت ماندن دغلکارانش ، تیشه به ریشه جوانان و فرهیختگان ما زده اید و ثروت ملی ما را غارت کرده اند ، باز از آستین درآورید و ما را از چاله کثیف کنونی به چاه متعفن تری بکشید. ما جریمه نا بجا الله و اکبر گفتن را 28 سال است پس میدهیم ... کافیست
Thursday, July 13, 2006
به کجا میرویم؟ آغاز یا پایان

خمینی در زمان حیات از اطرافیان نزدیک و بخصوص چند تن از نزدیکان از جمله رفسنجانی و خامنه ای و نوری و احمد خمینی و .... با تاکید خواسته بود که فقط خامنه ای را به جانشینی وی " انتخاب " کنند. وی عقیده داشت که قبای رهبری جمهوری من درآوردی اسلام فقاهتی برازنده هیچکس بجز خامنه ای نیست و کسی جز او نمیتواند سکّاندار باشد و ناخدائی این ارثیه شوم را بعهده گیرد. ارثیه ای که از همان ابتدای امر نفرین شده و آلوده و آغشته بخون هزاران انسان بود باید با ادامه کشتار و زندان و شکنجه هر گونه دگراندیشی به بقای خود ادامه میداد. حکمی را که خامنه ای دریافت کرده بود نه خواست مردم کوچه و بازار و نه شورای نمایشی نگهبان بود و نه هیچکس توان تنفیذ در آن. کلام خمینی هنوز برش داشت و قصور در اجرای آن نا ممکن. این خواسته و یا وصیّت شفاهی را هرگز رسما منتشر نکردند. زیرا خمینی میدانست که مطابق عرف ملایان ، فرمان و حکم و هرگونه رساله و استفتا تا زمان حیات مفتی آن اعتبار دارد ولی با این حال کسی را نیز توان مخالفت با آن نبود بجز احمد خمینی که جسته و گریخته و گاهی در میان محارم از آن سخن میراند و بنا به گفته حسن فرزندش بخاطر زیاد دانستن! و ادعای بخشی از میراث که بر اساس دانسته های حضوری ، بدستور شخص خامنه ای و توسط باند سعید امامی ، سر به نیست شد. روح الله بخوبی از سرگذشت حبیب الله " بچه سقا " و عاقبت وی آگاه بود. خواسته او بیشتر برای بقای نام نیک! خودش بود تا دلسوزی برای ملت ایران و بدعت خلیفه گری شیعه.

با آنکه رهبری ارثیه ای مطلوب برای جاه طلبی خامنه ای بود و دستش تا مرفق در خون آلوده ولی وی برازندگی آنرا نداشت و تقریبا همه انتظار داشتند رفسنجانی جام زهر خلیفه گری را نوش کند! شاید بهمین دلیل مافیای مذهبی - سیاسی یک شبه و در پشت درهای بسته ویرا بدرجه آیت اللهی مفتخر و رهبر خلفای شیعی دوران نمودند!

خامنه ای خیلی زود فهمید بهای انتصاب خود را باید بپردازد و پشت آنان را که پشتش را خارانده اند باید بخاراند.

خامنه ای به فوریت روح وصیت خمینی را درک نمود و فهمید ادامه خلافت با تکیه بر مردم متلون المزاج و حامیان حزب باد ، غیر ممکن است و بهمین جهت اقدام به تقویت پشتیبانان و مزدوران حرفه ای ( سپاه و کمیته و بسیج و سازمانهای اطلاعاتی- ضربتی) نمود و کسانی را که مخالف و خار راه میدانست با تدابیر و روشهای تروریستی و غیر انسانی همان مزدوران از سر راه برداشت.

" ولایت فقیه " که اندکی بعد از کشتار بی حد و حصر و قربانیان فراوان ، میان بند " مطلقه " را نیز به آن وصله زده بودند ، هر روز در دل توده ها به خاموشی میگرایید و با آنکه تبلیغات دولتی ادامه همان شعار های تو خالی و حبابی زمان خمینی بود و نگهداری عامه در دنیای خرافه پرستی و مالیخولیا ، جوانان راههای جدید برای دریافت اطلاعات دست اول و تصفیه نشده یافته و از همه مهمتر تعدادی از مهره های قدیمی رژیم و ناراضیان جدید که اوایل دم از اسلام های متعدد صفوی ، ناب محمدی و علوی و .... میزدند ، امروز از ادامه و بقای همین رژیم ولی با عناوین جدید پروتستانیسم اسلامی یا اسلام دموکراتیک نام میبرند!

اینترنت ، وبسایت و وبلاگ و تلفن همراه و عکاسی کم خرج دیجیتال و سایر فناوریهای جدید آنچه را که رژیم از آن میترسید به دست مردم افتاده و از آن به عنوان ترفندی تقابلی استفاده میکنند. آنچه را که مردم حرات اظهار آنرا نداشتند با کمک امواج الکترونیک بخانه ها راه یافته و اذهان مردمی که سالها در لفافه خفقان و سانسور و نا آگاهی و مهملات و چرندیات یکسویه تزریقی رژیم ، جاخوش کرده بودند به آرامی بیدار و دیگر جنبه خواب و رخوت عمومی خود را از دست داده و دانشجویان و جوانان و کارگران و زنان هر روز حقوق از دست رفته یا تازه ای را طلب میکنند.

........

معماران رژیم از این واقعیت ها بدور نیستند و میدانند ادامه آگاهی مردم و بروز حقایق و وقایع تلخ و دایمی و بهروز شدن آگاهی ها ، ستون های قدرت را هدف گرفته و لرزه بر اندام رژیمی که پایه اش فقط در خون و حبس و نگهبانش گزمه های مغز شسته و باجگیر است. امروز اگر حقوق معوقه کارمندان سازمانهای دولتی و خصوصی از شش ماه تجاوز میکند ولی زیارت و سیاحت خانواده های مزدوران به خارج سر از میلیون ها در سال میزند! و بودجه آن از میلیاردها.

خامنه ای امروز میداند که با دادن باج فراوان به مزدوران قادر به ادامه حیات رژیم مطلقه است ولی زیاد طول نخواهد کشید و این نیز حبابی است بر آب که با مبلغ بیشتر ممکن است شمشیر دولبه بر علیه حکومت شود.

زندانهای آشکار رژیم مملو از آگاهی دهنده گانی است که وحشت از آن دارند نام آنان را سیاسی خطاب کنند. اقتصاد ملی یا کاملا دولتی و یا در دست مافیای ملایان نزدیک به رهبریست.

مردم فساد را کاملا از جانب رژیم و ملایان و ملا نمایان جیره خوار میدانند. در ام القرایی که داعیه حکومت اسلامی دارد ، وجود فحشا ، مواد مخدر ، ارتشاء و باجگیری دلیلی جز دست اندر کار و آلوده بودن ارکان دولتی و دخالت مستقیم ملایان ندارد.

خامنه ای سالهاست که میداند فساد در پستوی خانه خودش و زیر دماغ خودش فعالیت میکند. مراکز متعدد تصمیم گیری و مافیای قدرت از وی و ملایانی که به غلط مبارز خوانده شده نشأت میگیرند و مال دنیا و لذت قدرت چشم و گوش همه آنها را چنان پر کرده که برای ادامه بقا از هیچ جنایتی فروگذار نمیکنند.

قرائن زیادی بچشم میخورد که رژیم و بخصوص شخص خامنه ای دریافته که برای بقای آبرو یا آنچه که حکومت ولایت مطلقه فقیه نامیده میشود دو راه باقیمانده است:

بازگرداندن آبروی فقاهت یا دموکراسی!

فقاهت آبرو باخته است و فقیه میداند آنچه را که علم مینامد نه ارزشی در این دنیا دارد و نه رهنمونی به آخرت! مخصوصا با اصرار بر آنکه آنرا به غلط با سیاست هم ملقمه کرده باشند. فقیه سیاسی یعنی فساد دو رویه و معتقدین واقعی از این پدیده کجدار و مریز منزجر. بزبان ساده ، دیگر در حلق مردم نمیرود که روحانی واقعی آلوده سیاست باشد.

بد نام کردن دموکراسی برای بوق و سرناهای رژیم امری نسبتا آسان و توده پذیر بوده است. کافیست عکسی از فقر در اروپا و یا تصویری نیمه برهنه یا خشونتی در آمریکا را نمایش دهند و به توده های نا آگاه تزریق کنند که: دموکراسی یعنی این! یا برای رد افکار و دگراندیشی بمباران هیروشیما را نشان دهند و بگویند: این هم روشنفکری غربی!

ولی این ترفند نیز دیگر کارآیی ندارد زیرا با شعور و منطق جوانانی روبرو میشود که اینگونه تبلیغات را مسخره و از ماهیت این تبلیغات علیه کارگزارانش استفاده میکنند.

شاید یکی از مهمترین این تدابیر را باید جایگزینی موقتی یا دایمی مهره ها نام برد. وی در ابتدای ریاست خاتمی تصمیم به آن داشت که حکومت بعدی را از معمم به مکلا تبدیل کند و همزمان سران دست دوم و سوم را نیز به مکلا واگذار نماید با این ترفند هم دهان مردم بسته شده و هم بازی کردن و بازی دادن مکلای نا کارآمد و بی تجربه ، مسیر را برای خوشنام کردن و باز پس گرفتن آبروی ملایان شرف سوخته پدید آورد و حتی شاید وضعیتی پیش آید و مردم روزی در خیابانها شعار دهند:

مرگ بر مکلا ، زنده بماند ملا!

روی کار آوردن اجمدی نژاد آغازی بود که غلط بودنش از همان ابتدا مشخص شد و هرچند اجرای این طرح نیز از چاله در آمدن و به چاه افتادن بود که با اشتیاقی گذرا آغاز و با پشیمانی در حال انسجام است ولی حداقل به عامه نشان میدهد که جیره خوار رژیم در هر لباسی باشد گرگی در لباس بره است و آنکس که زجر میبرد همانا ملت اسیر سیاست فقیه خورده ایران است

......

آینده سیاسی ایران از همین امروز روشن است. انقلاب مخملی ، سبز راه راه یا نارنجی (شاید با پسوند اسلامی یا دموکراتیک) ، اختراع رژیم نیست بلکه طرحی است حساب شده و ظاهرأ آبرومندانه و مفُری است سیاسی از بن بستی 28 ساله که از هم اکنون در مغز گردانندگان رژیم در حال تکامل و تکوین و اجرا است.

Tuesday, July 04, 2006
به کجا میرویم؟

تا قبل از انقلاب 57 و پایان سلطنت پهلوی ، تمام مخالفت های طبقه روحانیت و روشنفکران چپگرا بر آن بود که ایرانی در خفقان بسر میبرد و رژیم به مردم آزادی حرف و عمل نمیدهند. عوامفریبی بجایی رسید که حتی خبرنگارانی که در نوفل دو شاتو با خمینی مصاحبه کرده بودند ، فریب ظاهر مذهبی و روحانی وی را خوردند و نوید از آینده روشن ایران و مدینه فاضله ای که دموکراسی و تبلور انسانی در آن غلیان میکند ، میدادند! و ایران با رهبریت روحانی خمینی را سرمشق دموکراسی در کشورهای مسلمان حتی غیر مسلمان جهان میدانستند! هرچند واقعیت درست بر خلاف آن بود و لذت نشستن بر سریر قدرت همیشه وعده شکن است.

از همان اول انقلاب برای خمینی و گردانندگان پشت پرده واضح بود که فقاهت جوابگوی زندگی قرن بیستم ایرانی نیست ولی پس از پیروزی ناباورانه و زودرس ، راه بازگشتی نبود و از آنجا که هیچ برنامه و طرحی برای اداره مملکت نبود ، برای ماندن بر سریر قدرت اعدامها و کشتارها و ترورها آغاز و در انتهای عصر خمینی جنون قدرت طلبی و بردن سهمی از ولایت فقیه سایر مدعیان را بر آن داشت تا دست بکار شوند و زمانی که رفسنجانی در حالت بیماری (یا شاید سلامت کامل) امضای اعدام هزاران نفر را از خمینی دریافت نمود و با عجله و تا زنده بودن وی آنرا به اجرا گذاشت ، زیرا روحانیت شیعه تشنه قدرت تصور میکرد با ارعاب و شاید پاکسازی چند هزار جوان ، دموکراسی یا همان تخم لقی را که شخص خمینی و با کمک فکری روشنفکران چپگرا طی سالها در دهان ملت شکسته بودند برای همیشه از ذهن ایران و ایرانی بدور خواهند کرد. هیهات که این ترفندها و دسیسه های خون آلود مردم را بیدار تر نمود و مسلم شد که اصولا مذهب (از هر نوعی) را با آزادی و دگراندیشی تفاهمی نیست. غافل از آنکه ایرانی سالهاست برای رسیدن به دموکراسی تلاش داشته و نمونه کامل آن انقلاب مشروطیت است.

کاربرد سیاست شمشیر دموکلوس و ترفند های متعاقب آن نظیر شعارهای توخالی ولی پر طمطراق " شیطان بزرگ ، بی بند و باری غربی ، جاسوسی ، نوکر بیگانه و .... مرگ بر این و آن " نیز شاید چند روزی مثمر ثمری بود ولی خیلی زود دستها را رو کرد که اینها سرپوشی بر ادامه حکومت است نه راه حل سیاسی و اقتصادی بر مشکلات روزافزون مردم که با نا کارآمدی و عدم مدیریت صحیح ، ایران را به بزرگترین مافیای سیاسی و اقتصادی و تروریستی تبدیل نمود و همانگونه که امروز میبینیم کلیه مایحتاج روزانه مردم در دست تروریستهای زاییده شده توسط همین مافیا های قدرت است.

با نگاهی عمیقتر در مییابیم که تمام مخالفت های خمینی با رژیم پهلوی و گفته ها و وعده های آزادیخواهی و آزادی اندیشی فقط برای رسیدن به قدرت بوده و برای ایرانی تشنه آزادی و دموکراسی ، سرابی در کویر بیش نبوده است.

اینکه اصولا اسلام توافقی با دموکراسی دارد یا نه ، سئوالی است که حدود پنجاه سال است در مورد آن بحث و جدل و گفتگو شده. نظریه های گوناگون آورده شده و کتابهای حتی درسی بر آن نوشته شده..... و نتیجه گیری منطقی آنکه اسلام اصولا تطابقی و توافقی با هرگونه آزادی بخصوص آزادی فردی را ندارد. اسلام قادر به قبول هیچگونه نظریه فردی یا دگراندیشی متفاوت با باورهای ظاهرأ مقدس مآبانه را ندارد که این تقدس مزوّرانه نیز فاصله زیادی با الوهیت دارد. اگر غیر از این بود حتی در یکی از کشورهای اسلامی قارچی بعد از جنگ جهانی دوم یکی حتی یکی پدیده ای بنام " دموکراسی " را برسمیت میشناخت یا به آن عمل میکرد و یا راهی برای آشتی مذهب با آزادی فردی می یافت یا در یکی از آنها انتخابات به سبک غربی با آزادی و مساوات همراه بود. حتی در کشورهای اندونزی و مالزی که ظاهرا دم از آزادی و دموکراسی میزنند ، کلام آخر و تصمیم گیرنده واقعی در دست ملایانی مذهبی است که حتی گاهی گره کراواتشان از عمامه ملایان ما بزرگتر ولی افکار پوسیده و کهنه آنان فرقی با گنجشک مغزان ناصالح حاکم بر ایران را ندارد. امروز در اندونزی و مالزی مسلمان همان مشکلات و پدیده های زشت و ناهمگون اجتماعی مانند فحشا ، کودک آزاری ، زن ذلیلی ، جامعه طبقاتی ، قدرت طلبی حکام ، فساد ، ارتشا ، بدرفتاری قومی و مذهبی و از همه بدتر برده داری وجود دارد که در ایران و عراق و سوریه و عربستان سعودی و پاکستان. شاید گفته شود مگر جامعه غربی پاک و مبرهن است؟ پاسخ مسلما منفی است ولی دموکراسی و آزادی مطبوعات و فشار افکار عمومی مسایل را برای یافتن راه حل تشویق و دردها را تعمیم و یا تسکین میدهد و اصولا هیچکدام ادعا نکرده اند که جامعه آنها مدینه فاضله و یا سرزمین نظر کرده الهی و سایر چرندیات بچه گول زن است ولی در کشورهای اسلامی که همه اربابان زور و زر و حاکمین فاسد بی اصل و نسب ادعای تقدس و مقدس مآبی و نمایندگی خداوند بر روی زمین را دارند ، همه درد ها و آلام جامعه را با تزویر و ریا و دروغ عملا زیر قالی جارو و مخفی کرده و روشنگری آنرا تشویش اذهان عمومی دانسته و ریختن خون روشنگر را مباح میدانند!

ادامه دارد.....